Your Call

Your Call

About Me

My photo
Hazim . 20. Ipoh . Malaysia

Friday, August 26, 2011

perlu ke ??

aku mmg tak paham skrg . perlu ke org ganggu hak aku ?? aku tak pernah ganggu hak org . nape setiap kali aku menjalin kan hbgn , msti ada yg menggangu . jahat sgt ke aku ?? setiap apa yg aku miliki mesti ada yg tak puas hati . aku sendiri pun tak pham . aku nie bkn kuat mana nak tanggung sume nie . aku bkn superman or spiderman bley layan sesiapa saja . dari dulu smpai skrg , mmg aku byk saingan dlm perhubungan . aku takut aku tak kuat nak tepis sume saingan tu . aku takut cinta aku tak cukup kuat . smlm aku dah marah dia . aku mmg tak patut buat mcm tu . aku dah marah sgt sbb dia rahsia kan problem dia dgn aku . i'm so sorry syg . i'm too emotional last night . bie minta maaf sgt2 . bie terlalu syg dan cinta kan baby sgt2 . i'm yours my dear :'( . muacks !! sorry for my mistake .


No comments:

Post a Comment