Your Call

Your Call

About Me

My photo
Hazim . 20. Ipoh . Malaysia

Sunday, September 25, 2011

Farah Natasha Binti Abdullah



seorang gadis yang bernama farah natsha binti abdullah . berumur 17 tahun . seorg gadis yang periang , manja , cantik , cute , penyayang , kuat merajuk , baik , sweeet , romantic , jealousy , kadang2 mengada ngada sikit . hahahaha . aku mmg tersa bertuah sangat sbb memilikinya . rasa mcm mimpi menjadi kenyataan . hehehe .

gadis nie slalu buat aku tergelak dan tersenyum dgn telatah manja nya . dia nie anak tunggal . dia cuma ada aku dgn mak dia je utk bermanja . kami banyak persamaan . setiap apa yang aku suka , pasti dia pun akan sukakan juga . mmg selalu mcm tu . kdang2 mcm dirancang tapi sebenar nya tidak . mmg sama . hehehe

gadis nie berkata , aku nie dia punya cinta pandang pertama ( love first sight ) hahahaha . aku mmg berair mata bila dgr dia ckp mcm tu . dia kata aku mcm aaron aziz . hahaha . mmg lawak . gadis nie suka pendam perasaan dia . susah sangat dia nak bercerita dgn aku masalah dia tapi bila dia dah tak tahan , dia mesti menangis . mmg ksian aku rasa bila dia jadi mcm tu .

gadis nie pernah citer dgn aku , ada satu gang yg benci kan dia . aku pun tak faham nape gang tu dengki dgn dia sgt . then bila dia mula couple dgn aku , mcm2 masalah lg mula timbul . mcm2 benda gang tu buat utk jatuhkan aku dgn dia . gang tu jealous dgn kelebihan yg dia nie ada . aku mmg tak paham pmpn yg mcm tu . BUSUK HATI ! tp aku ada ckp dgn dia , sabar je dgn apa yg gang tu buat . bila diorg penat ti , diorg akn diam dgn sendirinya . jgn risau , aku sentiasa di sisi dia . aku tak nak dia rasa sunyi . aku tau dia boring berseorangan .aku paham apa dia rasa .

kadang2 dia nie mmg jealous semacam dgn aku . aritu , dgn kucing betina aku pun , dia nak jealous . tp aku tak marah . aku sentiasa paham perasaan dia . bila kami dalam persalahaman faham , aku rasa bersalah sgt bila dia bersedih . dia mesti sunyi bila jadi mcm tu . aku minta maaf kalau selalu membawa masalah dalam hbgn kita . sesungguhnya , aku mmg cinta kan dia sgt2 . untuk pengetahuan dia , dia gadis pertama yg aku pernah rasa nak cinta . aku tak prnah tau rasa perasaan cinta sblm aku menemui nya . perkara nie , seorg pun tak pernah tau . dah lama aku simpan persaan nie .

walaupun kami selalu ada salah paham , tp aku selalu anggap yg semua tu dugaan dlm perhubungan . aku minta maaf sgt2 sbb selalu sakitkan hati dia . aku minta maaf sgt . aku rasa bersyukur sgt2 sbb dia sudi terima aku seada nya . walaupun aku serba kekurangan . yela , aku bkn dari keluarga yg berada , duit pun selalu takde , rupa pun tak seberapa tp dia masih sudi terima aku jgk . aku rasa bersyukur sgt .

i really appreciate what you have done for me . thanks for everything darl . i felt i'm still dreaming right now . i'll be with you baby . i promise !! i'll never leave you syg . i love you so damn much farah natasha . muacksss :*

No comments:

Post a Comment