Your Call

Your Call

About Me

My photo
Hazim . 20. Ipoh . Malaysia

Thursday, September 15, 2011

maafkan aku

baby , aku minta maaf atas ketelanjuran kata aku td . aku terlalu ikutkan perasaan td . aku tak patut tinggikan suara td . hati dan perasaan aku td telah memakan diri aku sendiri . aku bkn yg terbaik lg untuk nya . dia mengatakan aku sama mcm laki yg dia benci selama nie . be strong ! aku harus terima kenyataan . aku mmg kadang2 bodoh terlalu ikutkan perasaan . walaupun dia dah banding kan aku dgn " jantan " lain , tp takpe . jadi kan tu sume cabaran untuk kau jadi yg lebih baik hazim . jgn cepat putus asa !! dia syg kan kau . kau yg salah . jgn cepat menangis wei ! kau ada masa lagi . aku mmg terasa hati bila dia ckp mcm tu . tp aku tak bley buat apa . itu dah di nyata kan . maybe aku selalu ingat , aku je yg btul tp ternyata aku salah . cinta saja tak cukup utk aku . ia perlukan lebih lg . aku tak bley biar dia tau aku tgh brsedih . aku tak akn tnjukkan kesedihan aku lg lpas nie . aku taknak jd mcm nie lg . biar la aku terluka , janji hati nya gembira . tkpe , cinta perlukan pengorbanan . aku sanggup berkorban apa saja demi dia . maybe dia tak tau mcm mana aku cinta kan dia selama nie . tkpe la , suatu hari nnti , pasti dia akn tau jgk . tak pyh aku nyata kan . dia dah menyedarkan aku . aku bkn yg terbaik lg utk nya . jd , aku kena berusaha keras utk dapatkan dia balik . aku pasti sgt , cinta dia mesti dah berkurang terhadap aku . jgn menangis hazim !! nie dugaaan bg aku . walaupun dia dah berubah hati tp walau ap pun terjadi , hati aku tak kan pernah berubah terhadap diri nya . aku sgt cinta kan diri nya yg teramat stg . hanya tuhan je la yg tau betapa aku cintakan diri nya . aku baru dpt text drp dia , dia mengaku dia dah benci kan aku . benda yg pling aku takut , kini dah terjadi :'( . aku kena tabah kan hati . terima kenyataan hazim . kau kena dapat kan nya balik ! jgn putus asa .

aku dah tak tau nak ckp apa dah . perasaan benci dah mula muncul dlm dirinya . yg mampu aku ckp skrg , aku sgt mencintai mu syg . maaf kan aku farah natasha :'(

No comments:

Post a Comment