Your Call

Your Call

About Me

My photo
Hazim . 20. Ipoh . Malaysia

Sunday, June 15, 2014

5 month already .....

Kalaulah masih bersama sekarang , kita dah 3 tahun 1 bulan dan 2 hari . Aku selalu kira semua tu dan takkan boleh aku lupakan . Sengaja aku tak tukar apa apa dalam blog nie . Sebab aku rasa tu je kenangan yang aku ada untuk dikenangkan . Lagipun blog nie takde siapa pun yang tahu . Biar la ianya menjadi kenangan untuk aku . Dah hampir 5 bulan kita tidak bersama . Yang aku boleh cakap hanya , " KOSONG " yang aku rasakan . Bohonglah aku cakap kalau aku sikit pun tak terasa dengan perpisahan nie tp apa daya aku ?? Aku dah cuba untuk perbaiki tapi kerjasama langsung tak diberikan . Sedih , pilu , terkilan semua ada dalam hati ni . Keputusan telah pun kau buat . Instagram kau pun dah jelaskan segalanya . Kursus kahwin , bercuti ke Melaka , pergi ke KLIA , kau pegang tangan dia . Tu dah cukup menjelaskan segalanya . Aku dah cakap perkara yang sebenarnya , tapi kau sendiri taknak percaya . Apa daya aku .. Keputusan nie kehendak kau . Ia bukan kemahuan aku . Aku tak pernah rela pun dengan perpisahan ini . Air mata aku tak pernah kau kisahkan . Semoga kau sedar yang mana lebih perlukan kau . Aku taknak paksa . Kau dah besar ,Farah ... I miss you so badly ... 

No comments:

Post a Comment